Tricks vardag

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Trick - 30 juni 2011 23:30

  

Jag tog mej friheten att skriva lite här i Tricks blogg. Jag har ju bott i samma hem som honom väldigt länge så nu är det dags för mej att synas lite. Förvisso har jag några bilder på vår hemsida men inte många. Henry har aldrig fått vara med så han får nog skriva några rader i helgen   

I år blir jag 7 år och har inte samma fart längre men gillar fortfarande god mat. Matte har dock blivit lite snålare med allt.

I höstas så blev jag sjuk och fick en tumör i min livmoder och blev inlagd och opererad. Jag hämtade mig snabbt och blev frisk igen. Tar det lite lugnare om dagarna och tar bara en kortare runda om kvällarna då jag har tillgång till 2 rum att vistas i.

Jag o Henry har då tillgång till ett rum som kallas lekrummet eller kartongrummet. Där har vi en massa kartonger som man kan bita i, om man vill alltså.

 Jag vill inte. Men Lille Henry gillar det.

Trick hälsar att han återkommer snart igen.
Bilderna är tagna i april då jag var ute i det fina vädret.

  Riktigt härligt egentligen... jag stannar nog här...

  Räcker tunga åt matte eller ?  Inte ens jag vet vad jag gör på denna bilden  och i fällning är jag med.

Av Trick - 30 juni 2011 00:31

   Hej igen

Egentligen skulle jag sovit nu men fick kli i tassarna och ville skriva några rader
Jag kommer att börja blogga lite igen och nu kommer även kaninerna att få en chans att skriva här   men det går säkert bra.

Undrar vem av dem som vill börja ?
Henry är ju lite blyg så jag tror det blir Cloie. Kiwi hade nog velat börja men Cloie är gammeltanten och bestämmer.

Nu ska matte kolla lite här för det är en del som hon glömt bort... Förhoppningsvis kommer någon bild på mej :)
Trick i trädgården

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Tidigare år

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Kanin
 Marsvin
 Fågel
 Häst
 Övrigt

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards