Tricks vardag

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Nattuggla

Av Trick - 30 juni 2011 00:31

   Hej igen

Egentligen skulle jag sovit nu men fick kli i tassarna och ville skriva några rader
Jag kommer att börja blogga lite igen och nu kommer även kaninerna att få en chans att skriva här   men det går säkert bra.

Undrar vem av dem som vill börja ?
Henry är ju lite blyg så jag tror det blir Cloie. Kiwi hade nog velat börja men Cloie är gammeltanten och bestämmer.

Nu ska matte kolla lite här för det är en del som hon glömt bort... Förhoppningsvis kommer någon bild på mej :)
Trick i trädgården

 
 
Ingen bild

Budda

1 juli 2011 09:58

Sötast i stan! Precis vad jag behöver. *puss*
:-D

Trick

1 juli 2011 22:35

Jag vet :)

Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Trick - 29 september 2012 23:22


 Vår vackra Simba har fått somna in. I torsdags vid 16 tiden fick hon sluta sitt snart 8 åriga liv. Vår älskade lilla Simba är borta för alltid men kommer att finnas i våra hjärtan för evigt! Husse brukade säga att Simba var den snällaste oc...

Av Trick - 19 juli 2012 00:10


Matte provade sin nya mobiltelefon häromdagen. Även denna går ju fotografera och filma med. Inte helt illa     Idag var det träning igen och sen sov jag gott på eftermiddagen. Men framåt kvällen kände jag mej pigg och glad. Tänk var lite extra...

Av Trick - 12 juli 2012 12:10

  Trogen besökare varje dag. Sitter o väntar på att få lite torrfoder.De är många som vill ha men endast 2 stycken är så här nära.Speciellt hungriga var de när de hade ungar och nu tar de med sig ungarna för att få lite mat. Det går åt en hel del...

Av Trick - 8 juli 2012 01:26

Trick skriver: Vad härligt det är när man kan ligga ute och njuta av det fina vädret.Inte illa är det med en egen klöveräng   Massa humlor vill landa på blommorna och jag är inte sen att jaga iväg dem. Fast det har varit lite dåligt väder idag...

Av Trick - 2 juli 2012 23:47

Husse har samlat bollar åt mej  Helgen har varit lugn och skön och jag har vilat ute i det fina vädret. Lagom varmt och framåt kvällarna har vi grillat.    En parasoll är aldrig fel    Nåt har hänt med min ena boll   Det är inte jag som f...

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Kanin
 Marsvin
 Fågel
 Häst
 Övrigt

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards