Tricks vardag

Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Jag höll på attt drunkna

Av Trick - 5 september 2011 21:29

Trick skriver:
Matte blev lite försenade i morse då hon satt i telefon, jag såg att det mörknade till på himlen och ville ut så snart som möjligt för att undvika regnet. Men men... när det var dags för mej att kila ut så hade det börjat regna men vi var ju tvungna att gå ändå, jag kan ju inte hålla mej i
evighet eller hur ?  Vi kom några hundra meter och det var helt mörkt på himlen och då kom det världens ösregn. Dropparna var stora som tennisbollar (jag överdriver inte)    och tur att jag hade slått en skvätt strax innan för jag ville inte vara med om detta skyfall, jag tog i för fulla muggar och drog hem matte så fort det gick och kom under tak...pust.. äckligt och vått det gillar jag inte   

Vi fick snällt vänta tills regnet stillat sig lite och då gick vi igen. Lite småregn får jag väl stå ut med.
Dagen har varit slapp och egentligen skulle jag fått fixat klorna men matte hann inte.
I morgon ska jag in o träna igen. Mitt bakben är bra nu men jag äter ändå lite medicin.


I lördags var jag ensam hemma för matte och husse skulle bort. Jag gillar inte att bli lämnad ensam på kvällen så jag tog mattan i hallen och mattan på toaletten och boade med dem så jag hade nånstans nära dörren att ligga. Vet inte om jag berättat det tidigare men jag ligger aldrig på golvet om det inte finns mattor. Så där låg jag och tyckte synd om mej själv   
Nu vill matte ha datorn för sig själv så jag avslutar för kvällen. Orkar inte ens lägga ut bild idag.
/Trick

 
 
Johanna

Johanna

6 september 2011 11:59

Naw, stackars liten vovve då ;)

http://viciousme-hogge.blogspot.com

 
Ingen bild

Charlotte med flocken

8 september 2011 08:29

Oj, här går det undan med nya blogginlägg. Vad roligt :)
Älskade den lilla porslinskaninen. Bomull som svans, det var sött!
Bessie här hemma tycker precis som Trick, regn är inte mysigt alls.
Kul att få läsa om dina kaniner du haft också!
Tack för din kommentar i min blogg. Jag har mailat djurskyddet bilderna och får se om det blir någon reaktion.
Hälsa alla din fina djur från flocken här hemma!
Charlotte och flocken

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trick - 29 september 2012 23:22


 Vår vackra Simba har fått somna in. I torsdags vid 16 tiden fick hon sluta sitt snart 8 åriga liv. Vår älskade lilla Simba är borta för alltid men kommer att finnas i våra hjärtan för evigt! Husse brukade säga att Simba var den snällaste oc...

Av Trick - 19 juli 2012 00:10


Matte provade sin nya mobiltelefon häromdagen. Även denna går ju fotografera och filma med. Inte helt illa     Idag var det träning igen och sen sov jag gott på eftermiddagen. Men framåt kvällen kände jag mej pigg och glad. Tänk var lite extra...

Av Trick - 12 juli 2012 12:10

  Trogen besökare varje dag. Sitter o väntar på att få lite torrfoder.De är många som vill ha men endast 2 stycken är så här nära.Speciellt hungriga var de när de hade ungar och nu tar de med sig ungarna för att få lite mat. Det går åt en hel del...

Av Trick - 8 juli 2012 01:26

Trick skriver: Vad härligt det är när man kan ligga ute och njuta av det fina vädret.Inte illa är det med en egen klöveräng   Massa humlor vill landa på blommorna och jag är inte sen att jaga iväg dem. Fast det har varit lite dåligt väder idag...

Av Trick - 2 juli 2012 23:47

Husse har samlat bollar åt mej  Helgen har varit lugn och skön och jag har vilat ute i det fina vädret. Lagom varmt och framåt kvällarna har vi grillat.    En parasoll är aldrig fel    Nåt har hänt med min ena boll   Det är inte jag som f...

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Kanin
 Marsvin
 Fågel
 Häst
 Övrigt

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards