Tricks vardag

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Trick - 13 februari 2012 20:52

 


Så här arg kan jag bli, det trodde ni inte va?

Matte undrar om hon ska lägga ut bilderna i normalstorlek som ovan eller miniatyr nedan..
Vad säger ni?

   
Bilderna är klickbara så man kan se dem större. Det är ju bra.
Jag vill ju att ni ska se mej ordentligt.
Matte fick fotofnatt idag och tror det blev 66 bilder på mej... fniss..



Sen skulle hon fota en koltrast men det gick inte så bra.
Antingen så syntes den inte bland löv och grenar eller så flög den iväg..
Några bilder blev det iallafall och vi får väl se om de kommer upp här nån dag.



Först har matte lovat Johanna (Hogges matte) att visa upp bilder på några glaskaniner...


hm... inget att se tycker jag men matte gillar dem skarpt.
Har sprungit några långrace i linan idag... tur att jag snodde av fåglarnas mat


innan vi gick ut. Matte hade gjort en röra med smör, havregryn, fågelfrö och rapsolja


som de skulle få senare idag. Dum nog hade hon ställt det i trappan så jag passade på


att sno lite   



Hej så länge
 
  



Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Gästbok

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Kanin
 Marsvin
 Fågel
 Häst
 Övrigt

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards